Budowanie wizerunku

Wydaje Ci się, że dziś już nikt nie czyta? Jak pokazują badania: marki, które przygotowują wysokiej jakości, interesujące treści, przyciągają czytelników, którzy są gotowi spędzić znaczną ilość czasu czytając ich artykuły. Dzięki temu budujesz rozpoznawalność i zaufanie, generujesz ruch na stronę, pozycjonujesz markę w wyszukiwarce, zachęcasz do dialogu, co nie pozostaje obojętne na wyniki sprzedażowe. Metodycznie tworzymy angażujące treści. Cechą charakterystyczną naszego zespołu jest „lekkie pióro”. Potrafimy wyczarować zarówno informacje prasowe, które chętnie się publikowane, artykuły lifestylowe, w lekki sposób wyjaśniające trudne zagadnienia medyczne, jak również artykuły branżowe, naukowe i specjalistyczne. Opracowujemy raporty, analizy, ebooki, artykuły na blogi, posty do mediów społecznościowych. Sprawimy, że Twoje artykuły będą zrozumiałe, ciekawe i merytoryczne. Nie przechwalamy się. Nasi klienci widzą efekty.

Strategia

Cele biznesowe firmy osiągniesz poprzez realizację celów sprzedażowych. Komunikacja wspiera pracę działu sprzedaży. W ten sposób budujesz relację z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi, instytucjami. Stajesz się rozpoznawalny. Badania wskazują, że klient musi co najmniej 6 razy zetknąć się z marką, by podjąć decyzję o zakupie. Co widzą Twoi potencjalni klienci? Jak z nimi rozmawiasz? Jaką wartość im dostarczasz?

Chcemy, abyś odniósł sukces i robimy wszystko, aby Cię w tym wesprzeć. Współpraca z nami jest relacyjna, dlatego pracę nad strategię rozpoczynamy od wewnętrznego warsztatu. Dzięki temu strategia jest zgodna z celami działów sprzedaży i marketingu oraz strategią biznesową firmy.

Wykorzystamy dane, wydobędziemy potencjał Twojej marki oraz zidentyfikujemy luki, które warto zagospodarować. Przeprowadzimy kreatywną burzę mózgów, znajdziemy najlepsze rozwiązania, dobierzemy optymalne narzędzia, aby zapewnić Ci najwyższy możliwy zwrot z inwestycji.

PR

Uważamy, że działania PR mają w sobie element magii. Podczas gdy zastanawiasz się, czy na pewno Twoja firma potrzebuje PR, Twoja konkurencja buduje swoją markę właśnie z jego pomocą. PR to nie czary. To systematyczna praca, która przynosi wymierne korzyści dla biznesu.
Od lat współpracujemy z dziennikarzami i redaktorami działów zdrowie i mamy zbudowane bardzo dobre relacje. W związku z tym wiemy, jak zainteresować przedstawicieli mediów Twoim produktem lub usługą, jakie materiały będą dla nich atrakcyjne, kiedy warto je dostarczyć, w jakiej formie. Jesteśmy zaufanymi partnerami dziennikarzy oraz ambasadorami Twojej marki. Potrafimy to połączyć.

Opowiadanie historii jest kluczem do zwiększenia zasięgu komunikacji. Od dawna prorokuje się śmierć prasy, ale wciąż sięgamy po drukowane wydania. Obecność w mediach drukowanych wciąż jest elementem prestiżu i wiarygodności. Jednocześnie widzimy, jak świat online jest łatwo dostępny i szybko się zmieniający. Do komunikacji podchodzimy w sposób holistyczny. Identyfikujemy najlepsze kanały komunikacji do projektu, tak abyś osiągnął swój cel.

Dlaczego warto?

  • Specjalizujemy się w sektorze healthcare i life science, rozumiemy specyfikę branży.
  • Opracujemy spójną i przemyślaną strategię komunikacji dla Twojej marki.
  • Zwiększymy zasięg Twojej komunikacji, abyś docierał do swoich klientów i partnerów.
  • Zadbamy o Twój wizerunek, aby był spójny i autentyczny.
  • Zwiększymy Twoją rozpoznawalność, będziesz obecny w prestiżowych mediach.
  • Opracujemy merytoryczne i angażujące treści, abyś był liderem w swojej dziedzinie.
Charakter oczekiwanej współpracy

Uzasadnienie

Misją Rolinger PR jest wspieranie Klientów w efektywnej komunikacji.

Inspirujemy do podejmowania nowych działań wizerunkowych. Z każdym pracujemy indywidualnie: doradzamy jak budować swoją markę, pozytywne relacje z otoczeniem, na jakim przekazie opierać strategię firmy. Tworzymy angażujące materiały dla mediów i odbiorców. Starannie dobieramy słowa, argumenty i narzędzia, pozwalające osiągnąć cele biznesowe. Uwielbiamy medyczne i naukowe tematy, które umiejętnie przekładamy na lifestyle, docierając do szerokiego grona odbiorców i kreując modę na zdrowe i świadome życie.


O Prezentującym

Danuta Rolinger-Bednarska

Danuta Rolinger-Bednarska

Dyrektor Zarządzająca w Rolinger PR

Specjalizuje się w PR zdrowia, life science i lifestyle. Od 2012 roku buduje wizerunek placówek medycznych, prowadzi kampanie produktowe firm farmaceutycznych i kosmetycznych, promuje startupy zdrowotne oraz wspiera ekspertów w budowaniu autentycznego i spójnego wizerunku.

Doświadczenie zdobywała w agencji Headlines Porter Novelli, w której wspierała kampanię społeczną Ministerstwa Zdrowia „Bądź Mężczyzną. Chroń Zdrowie!” oraz 100% PR, w której promowała produkty firm farmaceutycznych (Valeant, Polfarmex) i kosmetycznych (Sarantis, Henkel, Pierre Farbre).

W 2016 roku założyła agencję Rolinger PR. Uwielbia medyczne i naukowe tematy, które umiejętnie przekłada na język lifestyle’u, docierając do szerokiego grona odbiorców i kreując modę na zdrowe i świadome życie. Specjalizuje się w budowaniu relacji z mediami oraz tworzeniu wartościowych, merytorycznych oraz angażujących treści.

Członek Młodych Menedżerów Medycyny – zespołu specjalistów i entuzjastów koncentrujących się na poprawie systemu ochrony zdrowia.

Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach których uzyskała dyplom magistra Psychologii oraz licencjat na Filologii rosyjskiej.


Zapraszamy do wysłuchania całej prezentacji podczas tegorocznej edycji
Life Science Open Space.
Kiedy?
11.10.2018, godz. 9:00-22:00
Gdzie?
ICE Centrum Kongresowe | ul. Marii Konopnickiej 17 | Kraków

Life Science Open Space 2018