Srebrna gospodarka

Strona główna Srebrna gospodarka
Nowe pokolenie seniora

Networking dla zmiany stereotypów. Nowe pokolenie seniora

Badania dokumentują, że osoby starsze pragną kontynuować życie w swoich domach tak długo jak to możliwe. Tak długo jak to możliwe chciałyby zachować względną...
Małopolski Kongres Srebrnej Gospodarki

Małopolski Kongres Srebrnej Gospodarki

Serdecznie zapraszamy na Małopolski Kongres Srebrnej Gospodarki, który odbędzie się 18 listopada 2016r. w Krakowie. Celem Kongresu jest nawiązanie współpracy między sektorem publicznym a biznesem,...
Jak rozgryźć klienta 50+

Jak rozgryźć klienta 50+? – o marketingu i strategii do dojrzałych konsumentów

Silver generation, czyli osoby w wieku 50+, nowi, współcześni seniorzy, to dzisiaj grupa o wielkim, nieznanym do tej pory potencjale społecznym, ekonomicznym i konsumenckim. SilverWave...
Jakość usług i produktów fundamentem Srebrnej Gospodarki

Jakość usług i produktów fundamentem Srebrnej Gospodarki

Dbałość o jakość usług i produktów fundamentem Srebrnej Gospodarki. Dbanie o jakość produktów oraz usług senioralnych oznacza zawsze bezpieczeństwo i zadowolenie klientów, a dzisiejszy rynek...