Mercator Medical
POLSKA GRUPA KAPITAŁOWA O GLOBALNYM ZASIĘGU

Sprzedajemy swoje produkty w ponad 50 krajach i posiadamy dwuprocentowy udział w rynku światowym. Pracując dla nas, masz okazję nabyć i wymienić ciekawe doświadczenia w międzynarodowym środowisku. To okazja do poznania osób z innych krajów i kultur.

JEDEN Z LIDERÓW RYNKU

Pracując dla nas wiesz, że pracujesz dla najlepszych – od lat jesteśmy numerem jeden na rynku rękawic medycznych w Polsce. Odnosimy sukcesy również na globalnym rynku rękawic medycznych, który jest zdominowany przez firmy azjatyckie. Jesteśmy jednym z dwóch w Europie i kilku na świecie konglomeratów produkujących w Azji (posiadamy fabrykę w Tajlandii) i dystrybuujących rękawice medyczne. Rozwijamy dotychczasowe grupy produktowe: włókninę i opatrunki, we wrześniu 2017 roku uruchomiliśmy w Polsce zakład produkcyjny wyrobów z włókniny.
Pracując dla nas możesz czuć się bezpiecznie – wiesz, że znalazłeś swoje miejsce w stabilnej i rozwojowej organizacji.

PRZYWIĄZANIE DO TRADYCJI

Kolebką naszego 25-letniego doświadczenia jest Kraków. Szanujemy i pielęgnujemy historię oraz tradycję krajów i osób, z którymi współpracujemy. W naszych siedzibach w Polsce działamy na rzecz wsparcia lokalnych społeczności, bierzemy udział w różnych projektach społecznych i rewitalizacyjnych, promujących historię i tradycję.

Dołącz do nas – mamy siedziby w kilku miejscach na świecie:

  • Kraków, woj. małopolskie – tutaj jest nasze serce i siedziba główna Grupy;
  • Stary Brześć (okolice Włocławka), woj. kujawsko-pomorskie – tu mamy Centrum Logistyczne i Magazyn Centralny, z którego dostarczane są produkty na całą Europę;
  • Pikutkowo (okolice Włocławka), woj. kujawsko – pomorskie – w tym miejscu uruchomiliśmy zakład produkcyjny wyrobów z włókniny;
  • Hat Yai, Tajlandia – w Tajlandii prężnie działa nasza fabryka rękawic, obecnie jesteśmy w trakcie budowy drugiej fabryki rękawic nitrylowych, która zakłada wzrost mocy o ok. 150%, czyli do trzech miliardów sztuk rękawic rocznie;
  • Budapeszt, Węgry – oddział funkcjonuje od 2004 roku;
  • Kijów, Ukraina – Biuro funkcjonuje od 2005 roku;
  • Cluj-Napoca, Rumunia – Biuro funkcjonuje od 2006 roku;
  • Petersburg i Moskwa, Rosja – dystrybucję rozpoczęto w 2012 roku, biuro funkcjonuje od 2016 roku roku;
  • Brno, Czechy – biuro funkcjonuje od 2015 roku.
POZNAJ NAS BLIŻEJ

Jesteśmy ludźmi. Po prostu – są wśród nas specjaliści, solidni fachowcy, idealiści i racjonaliści, profesjonalni menadżerowie, humaniści i umysły ścisłe, fani zdrowia, piłki nożnej oraz domowych wypieków.
40% pracowników pracuje w firmie dłużej niż pięć lat. 66% menadżerów to ludzie, którzy otrzymali wewnętrzny awans. W pierwszej połowie 2017 roku zatrudniliśmy 23 osoby na nowo utworzone stanowiska.

WDROŻENIE NOWYCH PRACOWNIKÓW

Wiemy jak ważne są pierwsze dni w nowym miejscu, dlatego przed pierwszym dniem pracy otrzymujesz od nas program wdrożeniowy w skład którego wchodzi cykl szkoleń wewnętrznych pozwalających na poznanie firmy i procesów w niej zachodzących, specyfiki poszczególnych działów, struktury i organizacji firmy. Szkolenia odbywają się w pierwszych dniach zatrudnienia, a opiekunem wdrożenia jest pracownik Działu Personalnego lub menadżer (w zależności od lokalizacji siedziby).

ROZWÓJ

Inwestowanie w kapitał ludzki jest postrzegane przez nas jako bardzo ważny element polityki personalnej – rozwój naszej firmy jest zwierciadłem rozwoju i kondycji naszych pracowników. Do programów rozwojowych podchodzimy indywidualnie i kształtujemy je wraz z pracownikiem w oparciu o indywidualne rozmowy rozwojowe. Między innymi na tej podstawie budowane są coroczne plany szkoleniowe.

KOGO SZUKAMY?

Poszukujemy kandydatów z przygotowaniem chemicznym, ekonomicznym, technicznym i humanistycznym. Zatrudniamy pracowników oraz współpracujemy z praktykantami i stażystami w obszarach takich jak: zaplecze administracyjne (tzw. back office), sprzedaż i eksport, marketing produktowy i komunikacyjny, logistyka, produkcja, technologia i kontrola jakości.


Poznaj prezentera:

Joanna Elżbieta Firsowicz

Joanna Firsowicz

Magister psychologii o specjalności zarządzanie Uniwersytetu Wrocławskiego, certyfikowany Coach ICF.
Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie Strategiczne i Europejski Model Zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego W Warszawie.
Od 10 lat prowadzi szkolenia oparte o metodologię Insights Discovery, absolwentka Studium Trenerskiego Grupy SET w Katowicach
12-letnie doświadczenie w dziale HR w firmie Monier Braas jako Specjalista, Kierownik HR, Dyrektor Personalny odpowiedzialny za kraje Europy Wschodniej i Turcji.
Od 2012 roku praca w projektach z obszaru wprowadzania procesów personalnych do organizacji, doradztwo personalne dla zarządu spółek polskich, „trudne” rekrutacje, coaching kariery. Od 2015 związana z Mercator Medical S.A.


Zapraszamy do wysłuchania całej prezentacji podczas tegorocznej edycji
Life Science Open Space.
Kiedy?
19.10.2016, godz. 9:00-20:00
Gdzie?
ICE Centrum Kongresowe | ul. Marii Konopnickiej 17 | Kraków

http://lsos.info/

PODZIEL SIĘ