Jagiellońskie Centrum Innowacji Sp. z o.o., uniwersytecka spółka zarządzająca Life Science Parkiem, aktualnie, do Działu Promocji i Marketingu, poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
Do Twoich zadań należeć będzie:
- koordynacja projektów marketingu internetowego
- redagowanie tekstów z wykorzystaniem internetowych kanałów komunikacji: www, blogi, vlogi, social media;
- koordynacja kampanii internetowych: SEO, SEM, Google AdWords, Google Analitics, social media;
- opieka nad stronami www należącymi do JCI: www.jci.pl, www.przedszkolejci.pl, www.cbkjci.pl;
- prowadzenie profili społecznościowych firmy: LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram;
- wsparcie przy tworzeniu materiałów reklamowych.
Czego oczekujemy?
- min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w marketingu, w tym w szczególności w obszarze marketingu internetowego (doświadczenie w marketingu w firmie działającej w obszarze life science będzie dodatkowym atutem);
- wyższego wykształcenia: mile widziani absolwenci kierunków związanych z marketingiem internetowym, dziennikarstwem, komunikacją lub life science;
- doświadczenia w tworzeniu i koordynowaniu projektów stron internetowych (koncepcja, makietowanie, projektowanie użyteczności, tworzenie treści, nadzór nad pracami programistów i grafików);
- znajomości obsługi portali społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram;
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- znajomości pakietu MS Office;
- lekkiego pióra i nienagannej ortografii;
- wysokich zdolności interpersonalnych i umiejętności pracy w zespole;
- znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem.
Co oferujemy?
- ciekawą i samodzielną pracę w innowacyjnym środowisku life science, w firmie z unikalną ofertą;
- umowę o pracę, stabilne warunki zatrudnienia;
- bogaty pakiet świadczeń dodatkowych: ubezpieczenie na życie, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dopłaty do posiłków.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego poprzez portal pracuj.pl do dnia 16 stycznia 2018 r., wpisując w tytule: Specjalista ds. marketingu i komunikacji oraz imię i nazwisko.